Повернення товару

Якщо замовлений товар вам не підійде, протягом 14 календарних днів з дня покупки, ви можете повернути його назад. Крім товарів, що не підлягають обміну та поверненню, згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.

Так само не можна повернути або обміняти товар належної якості, зроблений за індивідуальним замовленням.

Повернення можливе, якщо:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережена упаковка товару (якщо така була);
  • при наявності товарного чека в разі самовивозу або товарно-транспортної накладної (експрес-накладної) компанії перевізника при отриманні товару на складі «Нової пошти», що підтверджує факт покупки товару в нашому магазині.

Якщо товар повертається через «Нову пошту», повідомте відразу ж номер товарно-транспортної накладної (експрес-накладної) по телефону або по вайберу.

У разі отримання бракованого (битого, деформованого і т.д.) товару, або отримання товару в неповному кількості, такий факт повинен бути зафіксований письмово безпосередньо на складі і в присутності представника (оператора) компанії перевізника - «Нової пошти».

За вашим бажанням ми надішлемо вам заміну, або товар, якого не.

Якщо ви робили передоплату за такий товар, вам буде повернута вартість товару (за винятком вартості пересилання) на вашу банківську карту, або іншим доступним вам способом. Повернення грошей здійснюється в день отримання повернення.

Перед поверненням зв'яжіться будь ласка з нашим менеджером для уточнення адреси повернення і узгодження інших питань.

Телефони для зв'язку: +38 096 535 02 84 або +38 095 740 78 37.

Вайбер +38 096 535 02 84.