Гарантія

Товар, на який поширюється гарантія від виробника:

  • все наручний годинник;
  • настінні годинники виробництва Glozis.

Гарантійний термін - 12 місяців з дня продажу. Гарантія поширюється тільки на механізм. Гарантія діє при пред'явленні заповненого гарантійного талона.

Гарантія не поширюється на:

  • елементи живлення (батарейку);
  • ремінець, браслет, застібку, корпус;
  • ушкодження (зовнішні і внутрішні), викликані механічним впливом або ударом, тріщини, подряпини, деформації матеріалів і деталей тощо .;
  • стирання напилення в процесі природного зносу при експлуатації.

Якщо ви виявили дефект механізму або окремих елементів циферблата, в умовах правильної експлуатації і обслуговування, годинник будуть безкоштовно відремонтовані.

Гарантія поширюється на поломки, які сталися з вини виробника.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо

  • немає товарного чека;
  • при механічних і / або інших пошкодженнях, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця;
  • порушені правила користування, викладені в експлуатаційних документах;
  • покупець самостійно проводив розтин або ремонт, або змінені внутрішні компоненти товару;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням.

Якщо в гарантійний період товар не може бути відремонтований, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

При отриманні товару у вантажоперевізника (на складі «Нової пошти»), перевіряйте його на місці. Так як претензії щодо збереження товару при доставці грузоперевозчик приймає в момент передачі Вам вантажу.

При виникненні питань або складнощів в користуванні годинами, звертайтеся до нас.

Телефони для зв'язку: +38 096 535 02 84 або +38 095 740 78 37.

Вайбер: +38 096 535 02 84.