Кожна людина у своєму житті стикається з таємницями та загадками, які не завжди можна розгадати самостійно. Спіритична дошка - це інструмент, який допоможе вам встановити зв'язок із духовним світом та отримати відповіді на свої запитання.
Наша спіритична дошка виготовлена з якісного матеріалу - березової фанери, покритої лляною олією з бджолиним воском. Розмір дошки 44,5х29,5х0,8 см, що дозволяє їй зручно поміщатися на столі чи іншій поверхні.
У комплекті дошки йде вказівка, яка допоможе вам ставити запитання та отримувати відповіді від духовного світу. З її допомогою ви зможете встановити контакт із вашими ангелами-охоронцями, предками та іншими духами.
Спіритична дошка - це потужний інструмент, який потребує шанобливого ставлення та ретельної підготовки. Будь ласка, використовуйте її обережно і тільки при повному розумінні того, що робите.
Оплата
- готівкою - кур'єру або в пункті самовивозу
- післяплатою - при отриманні у відділенні транспортної компанії. післяплатою ми НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО замовлення на суму, менше 250 грн, а так само подарунки, зроблені за індивідуальним замовленням, і ходові позиції товару в обмеженій кількості в переддень свят.
- на карту - ключ Приватбанку (карта підприємця)
- картою за допомогою LiqPay
- за безготівковим розрахунком (на розрахунковий рахунок)
Доставка
-
В будь-яке місто України на відділення Нової пошти - від 45 грн. (За тарифами перевізника, в залежності від населеного пункту, розмірів або ваги посилки);
-
адресна доставка (до дверей) кур'єром Нової пошти - від 50 грн.;
- замовлення від 600 грн кур'єром по Дніпру - від 60 грн.
Пн-Пт: з 11 до 19.00 доставка замовлень, оформлених в попередній день.
У суботу та неділю за попередньою домовленістю.
Самовивіз
Ви можете самостійно забрати замовлення безпосередньо в роздрібному відділі «Празднік шоп» за адресою: вул. Глінки 17А, ТЦ «Скорпіон», 2-й поверх
Для цього узгодьте попередньо з менеджером наявність товару, дату і час свого візиту.
Гарантії
Якщо замовлений товар вам не підійде - в протягом 14 днів можете повернути його назад, крім товарів, які не підлягають обміну та поверненню, згідно Постанови КМУ від 19 березня 1994 № 172.
В разі отримання бракованого (битого, деформованого і т.д.) товару, такий факт повинен бути зафіксований письмово при співробітника Нової пошти.
В інших випадках товар, що повертається повинен мати товарний вигляд і неушкоджену упаковку.
Як тільки ми отримаємо товар, вам буде повернута вартість товару (за винятком вартості пересилання) на вашу банківську карту, або іншим доступним вам способом.